jkb

Alla inlägg den 4 september 2011

Av Jenny Katarina Boquist - 4 september 2011 23:04




Du ger mig läskig kunskap

Du berättar om saker som gör mig ont

Du skrämmer mig med ord

jag tror att jag vill veta men

kanske inte allt på en gång


Vi kan ta lite i taget och

rädda världen imorgon

Vi möts över gränserna du och jag

tar en fika med vem som helst

bara du är någon


Du tittar med kloka ögon

Du ser mig inifrån och runtomkring

Du älskar mig med känslor

jag tror att jag vill känna men

kanske inte allt på en gång


Vi kan ta lite i taget och

rädda världen imorgon

Vi möts över gränserna du och jag

tar en fika med vem som helst

bara du är någon


Du lyssnar på mig alltid

Du hör mina tankar som jag säger högt

Du räddar mig med tålamod

jag tror att jag vill berätta men

kanske inte allt på en gång


Vi kan ta lite i taget och

rädda världen imorgon

Vi möts över gränserna du och jag

tar en fika med vem som helst

bara du är någon



        















Ord
Ovido - Quiz & Flashcards